- شناسه : 197
- موضوع : کسب و کار
- فرمت اصلی : pdf
- تعداد صفحات : 20
- حجم فایل : 0.78 مگابایت
- ادرس فروشگاه : ندارد
- منبع : ...
محتوای تکراری یا duplicate content یکی از مشکلات شایع در سئو سایت است. محتوای تکراری یکی از مشکلاتی است که بسیاری از صاحبان سایت ها و وبمستران با آن مواجه هستند. وجود محتوای تکراری در برخی وب سایت ها به خصوص در طراحی سایت فروشگاهی امری اجتناب ناپذیر است و گوگل نیز این موضوع را درک می کند. اما باید تعداد صفحات دارای محتوای تکراری به حداقل برسد و یا به وسیله تکنیکال سئو آن ها را مدیریت کرد.
کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست و چگونه آن را ساخته و در سایتمان قرار دهیم؟ عنوان کتابی است که آموزش های لازم در رابطه با برطرف کردن مشکل محتوای تکراری در سایت را به ما ارائه می کند. این کتاب در 20 صفحه و توسط آقای مهران منصوری فر تهیه شده و نسخه pdf آن در ادامه این بخش از سایت درآمد برتر برای دانلود رایگان قرار داده شده است.
تگ کنونیکال (Canonical Tag) یک راهکار مؤثر و استاندارد برای حل مشکل محتوای تکراری در وبسایت محسوب میشود. این چیز جدیدی نیست؛ چرا که از سال 2009 میلادی معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در آن زمان، سه کمپانی نام آشنای گوگل، مایکروسافت و یاهو دست به دست هم دادند و تگ کنونیکال را به وجود آورند. اما هدف آنها چه بود؟ هدف، ارائه راهکاری برای صاحبان وبسایتها بود تا به وسیله آن بتوانند مشکل محتوای تکراری را به آسانی و به سرعت حل کنند.
آیا با استفاده از تگ کنونیکال واقعاً میتوان این مشکل را حل کرد؟ البته، اما تنها به شرط اینکه با روش استفاده از این ابزار کاربردی آشنا باشید. در این کتاب به سؤالات زیر در رابطه با تگ کنونیکال پاسخ داده میشود و شما را با زیر و بم این مبحث مهم و کاربردی آشنا میکنیم:
- تگ کنونیکال چیست؟
- تگ کنونیکال چطور ساخته میشود؟
- تگهای کنونیکال چه اهمیتی برای سئو دارند؟
- چگونه باید از تگهای کنونیکال استفاده کرد؟
- چگونه میتوانید از بروز اشتباهات رایج مرتبط با استفاده از این تگها جلوگیری کنید؟
گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد. محتوای تکراری انتخاب خزنده گوگل را برای موارد زیر سخت می کند:
کدام نسخه از صفحه باید ایندکس شود؟
کدام نسخه از صفحه در کلمات کلیدی مرتبط باید در نتایج جست و جو نشان داده شود؟
اعتبار لینک های ورودی به یک صفحه منتقل شوند و یا بین چندین صفحه تقسیم شوند؟
با استفاده صحیح از تگ کنونیکال تمامی این مشکلات حل خواهد شد. این تگ این امکان را به شما می دهد که به گوگل اعلام کنید که کدام صفحه را باید ایندکس و رتبه بندی کند و اعتبار لینک ها را به کجا انتقال دهد.
اگر این کار را انجام ندهید، گوگل خود تشخیص محتوای اصلی را به عهده می گیرد. البته توصیه می شود که این کار را به گوگل نسپارید. زیرا ممکن است نسخه ای را به عنوان محتوای اصلی شناسایی کنید که مد نظر شما نیست.
تگ کنونیکال چیست؟
تگ کنونیکال یک قطعه کد HTML است که نسخه اصلی برگههای تکراری، نزدیک به تکراری یا شبیه به هم را برای موتورهای جستجو تعریف و مشخص میکند. به بیان دیگر، اگر محتوای شبیه به هم یا یکسانی را در آدرسهای مختلف وبسایتتان داشته باشید، با استفاده از تگ کنونیکال میتوانید مشخص کنید که کدام نسخه، نسخه اصلی است و باید توسط موتورهای جستجو ایندکس شود.
نویسنده: مهران منصوری فر
موضوع: کتاب آموزش سئو ، کتاب آموزش طراحی سایت
تعداد صفحات: 20 صفحه
فرمت: pdf
حجم فایل فشرده: 800 KB
زبان: فارسی
نسخه pdf این کتاب را می توانید بصورت رایگان از کادر پایین دانلود کنید
کلمات کلیدی:
دانلود کتاب تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست , دانلود pdf تگ کنونیکال (Canonical Tag) چیست , دانلود رایگان کتاب تگ کنونیکال چیست pdf , دانلود رایگان pdf تگ کنونیکال چیست , دانلود آموزش تگ کنونیکال pdf , دانلود آموزش Canonical Tag ، کانونیکال چیست، کنونیکال چیست، Canonical چیست، نشانی قانونی canonical چیست، Rel canonical tag چیست، محتوای تکراری چیست
دانلود کتاب آموزش طراحی سایت, دانلود pdf آموزش طراحی سایت, دانلود رایگان کتاب آموزش طراحی سایت, دانلود رایگان pdf آموزش طراحی سایت, دانلود کتاب آموزش طراحی سایت pdf،
دانلود کتاب تگ کنونیکال چیست و چگونه آن را در سایتمان قرار دهیم؟
شناسه مطلب : 197
فرمت اصلی فایل : pdf
حجم فایل : 0.78 مگابایت