پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک - پاورپوینت عمران و معماری

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک
  • شناسه : 2494
  • فرمت اصلی : ppt
  • تعداد صفحات : 188
  • حجم فایل : 5.93 مگابایت
قیمت : 95000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

جایگاه CRM در استراتژی بازاریابی برند نایک

پیش از بررسی مدیریت ارتباط با مشتری نایک، مدیریت ارتباط با مشتری را مجددا تعریف می کنیم. برای توضیح این اصطلاح در کوتاه ترین زمان باید گفت که CRM به معنی “قرار دادن مشتری های خود در مرکز اصلی کسب و کار” است.

علاوه بر این، CRM یک فرایند دراز مدت برای ایجاد رابطه تجاری با یک مشتری ست، تا وفاداری مشتری و ارزش طول عمر به دست آید.

با این وجود، در این دوران که همه در دنیای رسانه های اجتماعی مشغول به فعالیت اند، ایجاد ارتباط عمیق و طولانی مدت با یک مشتری و کسب وفاداری وی مهم تر و دشوار تر از همیشه شده است. با استفاده از ابزارهای مختلف شبکه اجتماعی، مشتریان به راحتی می توانند اطلاعات مربوط به برند، موفقیت یا شکست آن را به دست آورند.

اگر از مشتریان نایک باشید، احتمالا به این مسئله پی برده اید که شبکه های اجتماعی در استراتژی بازاریابی برند نایک جایگاه مشخص و ویژه ای دارند.

 

 

فهرست

برند شناسی برند نایکی

قیمت نایکی در سالهای اولیه

نوآوری کلید موفقیت نایک

نایکی ایر

حامیان کلیدی نایک

نایک و صرف بودجه اسپانسری

موج اعتراضات مخالفان نایکی

ارزش نام تجاری نایک

ارزش نام تجاری نایکی

رمز موفقیت نایک

جایگاه CRM در استراتژی بازاریابی برند نایک

شعار نایک

تحلیل پروفایل مشتریان درنایک

ایجاد ارزش برای مشتریان درنایک

ایجاد ارتباط عاطفی کاربران

سیاست های خدمات مشتری شرکت نایک

فرایندهای ارتباط با مشتری نایک

درس‌هایی از استراتژی بازاریابی شرکت نایک

رویکرد بازاریابی نایک

نایک چهاردهمین برند باارزش جهان

مشخصات مشتری

بخش بندی مشتریان

استراتژی بازار موفق برای شرکت Nike

تاریخچه نایک

بخش بندی بازار نایک

نقاط قوت­، ضعف­، تهدیدها و فرصت ها (SWOT)

چشم انداز بازار کفش ورزشی

توسعه محصول

اهداف و مسایل مربوط به نایک 

استراتژی بازاریابی و برنامه عملی Nike : نام تجاری پیشرو در ورزش

تصمیات استراتژیک نایک

استراتژی متفاوت نایک

تغییر سبک تولید کفش درنایک

برنامه های استراتژی بازاریابی نایک

تجزیه و تحلیل رقبای اصلی در بازار هدف و اصول بازاریابی ۴P:

استراتژی بازاریابی نایک در شبکه‌های اجتماعی

نایک در اینستاگرام

نایک در توئیتر

نایک در فیسبوک

مطالعه و بررسی استراتژی برند نایک / فقط انجام بده

لوگو و نام گذاری نایک

شعار نایک

شعار ریباک که موفق ترین شعار قرن انتخاب شد

استراتژی نایک در کسب و کار

تبلیغات، پشتوانه نایک

مارکتینگ پلن (برنامه بازاریابی) نایکی در سال ۲۰۱۶

تجزیه و تحلیل شرکت

ماموریت و چشم‌انداز

تجزیه و تحلیل وضعیت

روندهای بازار و تکامل

تحلیل موانع و فرصت‌های محیطی نایکی

تحلیل SWOTنایکی

استراتژی IMC (ارتباطات بازاریابی یکپارچه)

عوامل کلیدی موفقیت و مسائل مهم

سگمنت، تارگت و پوزیشن

آمیخته بازاریابی (۴p) شرکت نایک

تحول دیجیتال نایک

تحول دیجیتال (digital transformation) چیست و چه لزومی دارد؟

اپلیکیشن NIKE + و NIKE SNKRS

۲. ساخت اپلیکیشن nike training club، یکی از مراحل تحول دیجیتال نایک

Nike Fit و توسعه دیجیتال نایک

راز موفقیت نایک در اینستاگرام

اهداف اصلی نایک در مورد ساخت اپلیکیشن

وجه تمایز نایک، یکی از مصادیق تحول دیجیتال در نایک

رونمایی نایک از محصولش برای زنان باحجاب

نایک، نمونه یک نام تجاری احساسی

استراتژی‌های  بازاریابی محتوای نایک

نایک بیش از یک محصول می‌فروشد او آرزوها را می‌فروشد

اهمیت به بازاریابی دیجیتال در نایک

بازاریابی ورزشی به سبک نایک

توسعه محصولات صنعتی نایک

نایک در خدمت ورزشکاران است

مشتری محوری و بازاریابی متعهدانه نایک

نایک در مقابل آدیداس؛ بزرگترین رقابت صنعت پوشاک

استراتژی‌های بازاریابی نایک و آدیداس

چگونه نایک برنامه ریزی، رویکرد و مدیریت مشتری را کنترل می کند؟

چرا جامعه، ابزاری مهم برای نایک است

تجزیه و تحلیل PESTLE از نایک

بررسی اجمالی: تجزیه و تحلیل پنج نیروی نایک

تجزیه و تحلیل ماتریس(BCG) در نایک

  ماتریس آنسوف  نایک

 

 

 با  ۱۸۸  اسلاید تخصصی

    قیمت : 95000 تومان

    خرید و دانلود

    • پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

    • شناسه محصول :2494
    • موضوع : مدیریت
    • فرمت اصلی فایل : ppt
    • تعداد صفحات : 188
    • حجم فایل: 5.93 مگابایت
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت درآمد برتر برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت درآمد برتر چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله daramadebartar.ir@gmail.com