پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس محبوبترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جهان - پاورپوینت عمران و معماری

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس محبوبترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جهان
  • شناسه : 2497
  • فرمت اصلی : ppt
  • تعداد صفحات : 175
  • حجم فایل : 8.1 مگابایت
قیمت : 58000 تومان
  • در صورت مغایرت با توضیحات
  • از طریق چت انلاین و واتساپ
  • دانلود سریع پس از خرید فایل
  • در هر زمان با چند کلیک سریع

پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس محبوبترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جهان

دراین  فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مشتری محور شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درصنعت قهوه و کافی شاپ  ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۷۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی  ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان برند استارباکس، بزرگ‌ترین کافی‌ شاپ زنجیره‌ای جهان

 
داستان برند: استارباکس، بزرگ‌ترین کافی‌ شاپ زنجیره‌ای جهان

استارباکس فعالیت اولیه‌ی خودش را با عرضه‌ی قهوه‌ی بوداده آغاز کرد، بعد از مدتی اولین کافی‌شاپ خود را راه‌اندازی کرد و تبدیل به بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان شد.

استارباکس یک شرکت آمریکایی و صاحب بزرگ‌ترین کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای در سراسر دنیا است. اولین شعبه‌‌ی استارباکس در سال ۱۹۷۱ توسط سه دوست در شهر سیاتل ایالت واشنگتن و تنها با ارائه‌ی دانه‌ی قهوه به مشتری‌ها راه‌اندازی شد. بعد از گذشت چند سال و با خریداری شدن حق امتیاز این برند توسط هاوارد شولتز، اولین کافی‌شاپ این برند با هدف بازسازی حال و هوای کافی‌شاپ‌های ایتالیا برای مردم آمریکا راه‌اندازی شد. این شرکت علاوه بر قهوه محصولات دیگری مانند قهوه‌ساز نیز به بازار عرضه می‌کند. استارباکس که بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای جهان لقب گرفته است، در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار شعبه در سراسر جهان دارد.

 

 

فهرست مطالب

داستان برند استارباکس

استارباکس چیست؟

داستان موفقیت برند استارباکس

مراحل تغییر لوگو استارباکس

مراحل تجزیه و تحلیل لوگو استارباکس

رنگ سبزدر استارباکس .مفهوم سلامتی

وضعیت فعلی برند استارباکس

داستان شکل‌گیری برند استارباکس

محصولات استارباکس

موسسان استارباکس

شکل گیری لوگو و تاریخچه آن

آغاز داستان استارباکس، یک مغازه فروش دانه قهوه در سیاتل

گسترش استارباکس و اتخاذ تصمیمات مهم

مانعی بزرگ در داستان استارباکس

آموزش کافه داری توسط شولتز

تغییر ذائقه و سلیقه مردم

تغییر استراتژی در استارباکس

داستان استارباکس بزرگ‌تر از همیشه

استارباکس در جهان امروز

محصولات و خدمات متنوع

تاریخچه لوگوی استارباکس (Starbucks)

تکامل لوگوی استارباکس

عناصر طراحی لوگوی استارباکس

لوگوی استارباکس چه نوع لوگویی است؟

نقش لوگوی استارباکس در توسعه ودرآمد زایی آن

فرهنگ سازمانی استارباکس

توسعه استارباکس در جهان

سقوط مالی و بازشگست قهرمان!

توسعه شرکت

سه عامل مهم در موفقیت استارباکس

رقبای استارباکس

راز موفقیت و استراتژی‌های برند استارباکس (Starbucks) چیست؟

معرفی برند استارباکس (Starbucks)

گسترش جهانی استارباکس

فلسفه برند استارباکس

اهمیت بینش مشتری (customer insight) برای استارباکس

تحقیقات بازاریابی در استارباکس

اهمیت تجربه مشتری (Customer Experience) برای استارباکس

استارباکس: رهبر جهانی صنعت قهوه و کافی‌شاپ

رهبری استراتژیک

داشتن مدل کسب و کار بر اساس فرهنگ اجتماعی و بهبود بهره‌وری

مشتری مداری

کارمندان برند استارباکس نیروی محرکه‌ی مدل کسب و کار آن

استفاده از زنجیره تامین برای تکمیل چرخه بازاریابی

استفاده از ابزارهای متنوع بازاریابی

تجزیه‌و‌تحلیل SWOT استارباکس

آیا کارمندان استارباکس از شما اراده قوی‌تری دارند؟

موفقیت های حاصل شده از سه پروژه

تکنیک‌های مدیریت استرس قهوه‌-محور

سیستم لاته (LATTE) استارباکس برای خدمات مشتریان

تجربه استارباکس در تحقیقات بازاریابی

یک نمونه هوشمندانه و مشهور بازاریابی در بازار ژاپن

مشاوره، بررسی رفتار و عملکرد مشتریان

نبرد استارباکس و دانکین دوناتس

جرقه‌های شکل‌گیری دنیای جدید

استارباکس : اشتیاق دیوانه‌وار قهوه

یاد بگیرید که چگونه استارباکس قهوه را به چین آورد

Starbucks استراتژی کسب و کار بین المللی

تحقیقات بازار به محیط سیاسی بازار نوظهور می پردازد

تحقیقات بازار نشانگر ویژگیهای محیط حقوقی در حال ظهور است

پیچیدگی بازارهای چین

مزیت رقابتی Starbucks بر روی ویژگی های محصول

توانایی استارباکس برای پرداختن به بازارهای در حال تغییر

آینده پژوهی صنعت غذا: استارباکس با استفاده از تکنولوژی، نوشیدن قهوه را دلپذیر می کند

اصلاح استراتژی کاری استارباکس

روند آینده پژوهی استارباکس

آینده پژوهی صنعت غذا تبلیغات را متحول خواهدکرد

هوش مصنوعی در استارباکس

استارباکس، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا

مدل‌سازی بر اساس هوش مصنوعی.

آینده پژوهی، منوی رستوران را هر لحظه تغییر می‌دهد

تعمیر با هزینه‌ی کم و در زمان کوتاه، مزیت آینده پژوهی صنعت غذا

هوش مصنوعی واستفاده از تحلیل داده دراستارباکس

استارباکس یک نمونه‌ی کاملاً معمولی از یک تجارت جهانی مدرن

حرکت با زمان در استارباکس

اشتباه کسب وکارهای کوچک درنگاه به آینده پژوهی

استارباکس: تجربه موفق یک نابهنجاری

شعبه های استارباکس

۹ ترفند روانشناسی استارباکس در کسب‌وکار

مبارزه میان قدرت برند و عقل سلیم!

فریب افراد با یک نام تجاری در مورد محصولات پخته شده و تازه، اتفاقی که درست نیست

استراتژی جدید شولتز

استراتژی رشد دراستارباکس

استارباکس چگونه میلیاردر شد؟/ قهوه بفروشید، میلیاردر شوید

از محله های فقیر تا مدیریت بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان

مدیریت ورزشی

حقایقی خواندنی در مورد استارباکس

حقایقی خواندنی در مورد استارباکس

۱۲ درس موفقیت از نگاه مدیرعامل قهوه استارباکس

استارباکس از بلاک چین مایکروسافت برای تضمین اصالت قهوه استفاده می‌کند

استراتژی های تبلیغات استارباکس : بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان

محبوبیت لوگو میان برندبازها

صمیمیت با مشتری یا مشتری محور بودن

جوشش تصمیمات استراتژیک استاربا کس و اپل از چهار رکن مدل موعود

تلفیقی از فعالیت سنتی و مدرن در استارباکس

اهمیت تصمیم استراتژیک در استارباکس

تصمیم مبتنی بر کاوشگری و کنشگری استراتژیک

استفاده از واحد تحقیق و توسعه در استارباکس

تصمیمگیری استراتژیک به هنگام:

تحلیل گری استراتژیک: توسعه و اجرای برنامه وفاداری مشتریان

مدل کسب و کار استارباکس

دلایل اصلی موفقیت استارباکس

مشارکت با نام های تجاری مطرح در ارائه محصولات جدید و متنوع

راهبرد شرکت استارباکس

چگونگی شناسایی فرصت­ها

ارزش این شرکت نسبت به رقبا

با ۱۷۵اسلاید تخصصی

    قیمت : 58000 تومان

    خرید و دانلود

    • پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس محبوبترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جهان

    • شناسه محصول :2497
    • موضوع : صنایع غذایی
    • فرمت اصلی فایل : ppt
    • تعداد صفحات : 175
    • حجم فایل: 8.1 مگابایت
برای دانلود فایل کافیه روی دکمه "خرید و دانلود" کلیک کنید تا صفحه "پیش فاکتور خرید" برای شما باز بشه و توی این صفحه مشخصات خودتون رو با دقت ثبت کنید و روی دکمه "پرداخت آنلاین" کلیک کنید و بعد از اینکه توی صفحه بانک مشخصات کارت بانکی خودتون رو ثبت کردید و پرداخت انجام شد ، صفحه دانلود فایل باز میشه و می تونید فایل مورد نظر رو همراه با فایل هدیه به راحتی دانلود کنید.
توی سایت درآمد برتر برای هر خریدار یک فایل هدیه در نظر گرفتیم که بلافاصله بعد از اولین خرید ، این فایل رو هم می تونید به راحتی دانلود کنید. لینک دانلود این فایل به همراه لینک دانلود فایل خریداری شده ، بعد از پرداخت به شما نمایش داده میشه. عنوان فایل هدیه "چطور محصولات آموزشی پرفروش بسازیم" هست که قیمتش 29000 تومنه و بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه.
بله. بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین ، صفحه دانلود فایل برای شما نمایش داده میشه و می تونید اون فایل رو به راحتی دانلود کنید.
در سایت درآمد برتر چند روش پشتیبانی رو برای راحتی شما در نظر گرفتیم تا با سرعت بیشتری به پیام های شما رسیدگی کنیم. برای دریافت سریع فایل می تونید از طریق پشتیبانی آنلاین و یا از طریق شماره های 09192682620 و 09909964245 در واتساپ با ما در ارتباط باشید و ایمیل و شماره همراهی که در زمان خرید ثبت کردید رو ارسال کنید تا فایل رو برای شما بفرستیم. همچنین می تونید از فرم تماس با ما و یا از طریق تیکت در حساب کاربری خودتون این مشخصات رو برای ما ارسال کنید تا فایل رو به ایمیل شما بفرستیم.
اگه فایل با توضیحات همخوانی نداره کافیه از طریق تیکت این موضوع رو به ما اطلاع بدید. ما فایل رو بررسی میکنیم و یا فایل اصلی رو به ایمیل شما میفرستیم و یا اینکه هزینه ای که پرداخت کردید رو به حسابتون برگشت میزنیم. توضیحات کامل تر در این خصوص رو می تونید توی صفحه "راهنمای خرید و دانلود" مطالعه کنید.
برای اینکه در زمان پرداخت آنلاین به مشکل برخورد نکنید باید V P N خاموش باشه و از مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و کروم استفاده کنید. و ضمنا در صفحه "پیش فاکتور خرید" مشخصات خودتون رو به شکل صحیح وارد کنید. این موضوع رو در نوشتن ایمیل هم در نظر داشته باشید که ایمیلی که فعال هست و بهش دسترسی دارید رو بنویسید. ایمیل صحیح به این شکله daramadebartar.ir@gmail.com